Miło jest nam poinformować, że począwszy od wersji 20.2.0.3 programu Jagatiq dodaliśmy współpracę z systemem Smart Delivery Track.
Czym jest Smart Delivery Track?
SDT to webowy system wspomagający zarządzanie pracą dostawców w lokalach gastronomicznych. Dzięki integracji z programem JagatiqPOS system na bieżąco monitoruje każde zarejestrowane zlecenie w dowozie.
Jak JagatiqPOS współpracuje ze Smart Delivery Track?
JagatiqPOS oprócz wbudowanej własnej obsługi dostawców z kontrolą wyjazdów i rozliczeń, umożliwia przeniesienie obsługi dostaw do systemu Smart Delivery Track (SDT). Wystarczy przypisać w module POS dostawcę do zamówienia, a program automatycznie zsynchronizuje informacje o tym do SDT. Wszystkie informacje zwrotne jak:
- rzeczywisty czas dostawy zamówienia
- forma płatności zamówienia
- utworzenie wyjazdu do zamówienia
tworzone są automatycznie podczas synchronizacji obu systemów.
Co zyskasz na integracji z Smart Delivery Track?
- Optymalizację trasy kierowców i czasy dostaw
- Możliwość analizy nadmiarowych przystanków kierowców
- Dodatkowe narzędzie do szybkiego rozliczania kierowców i możliwość wprowadzenia modelu rozliczania kierowców na podstawie rzeczywistej dziennej kilometrówki
- Usprawnienie pracy dostawców dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej ze zintegrowaną nawigacją GPS oraz możliwością kontaktu telefonicznego z klientem
- Dodatkowe statystyki pozwalające na nagradzanie i motywowanie Twojego zespołu dostawców
- Podobnie jak w programie JagatiqPOS - informacje dla Twoich klientów o realnym czasie dostawy
Co zrobić aby uruchomić współpracę ze Smart Delivery Track?
Wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani nawiązaniem współpracy z SDT zapraszamy do kontaktu pod poniższym adresem w celu uzgodnienia warunków i kosztów korzystania z tej usługi:
Zapraszamy!