Windykator 21.0.1.1

Dzień dobry!

Dziś udostępniamy Państwu nową wersję programu Windykator o numerze 21.0.1.1. Nowa wersja zawiera szereg ulepszeń i poprawek względem wersji z poprzedniego roku. Lita głównych zmian dostępna jest w dalszej części.

Poniżej przedstawiamy listę głównych zmian w programie Windykator dla wersji 21.0 w stosunku do wersji 20.0 (niektóre opcje mogły się u Państwa pojawić wraz z poprzednimi aktualizacjami):

  • Dodanie mechanizmu rekompensat za koszty odzyskania należności (przeczytaj artykuł Automatyczne rekompensaty za koszty odzyskania należności )
  • Dodano pobieranie danych z bazy REGON dla wierzycieli i dłużników (edycja danych w słowniku)
  • Dodanie współpracy z eNadawcą Poczty Polskiej (przeczytaj artykuł e-Nadawca – integracja programu Windykator z usługą Poczty Polskiej)
  • W szablonie email dodano możliwość zdefiniowania pisma, które będzie wysłane jako załącznik. Pismo to zostanie również zapisane przy sprawie w zakładce “Załączniki”, dlatego należy odpowiednio skonfigurować opcję załączników (jeśli jeszcze nie jest). Pismo jest generowane przy użyciu programu PDFCreator w momencie próby wysyłki email.
  • Wysyłka PDF z fakturą na adres mailowy wierzyciela (konfiguracja skrzynki e-mail jak dla raportów)
  • Dodanie obsługi wielu dłużników przy postępowaniu sądowym i komorniczym
  • Dodanie słownika kursów walut (możliwość pobrania kursu z NBP)
  • Filtr globalny – dodanie wyszukiwania po sygnaturze komorniczej
  • Dodanie wyszukiwania po numerze sprawy w imporcie wpłat
  • Dodanie kolumny z nr faktury na liści wpłat i kosztów w sprawie
  • Dodanie edycji słownika stawek VAT
  • Dodanie zbiorczego zestawienia faktur w module rozrachunków w klientem (raport)
  • Poprawki związane z rozrachunkami, zmiennymi EPU, pobraniem historii pozwów w EPU
  • Dodanie możliwości sortowania dowodów stałych w EPU wg zadanej kolejności
  • Dodanie filtra na raporcie kosztów
  • Dodanie numeracji pozycji załącznika przy fakturze do rozrachunku
  • Zmiana metody wysyłki danych do Panelu Dłużnika (wysyłka paczkach).
  • Dodano słownik rodzajów pełnomocników
  • Rozbudowa sekcji zaplanowanej czynności w edycji czynności – dodanie listy z dniami do termin czynności, dodanie rodzaju i wykonawcy
  • Dodanie zapamiętywania filtra na pracownika w sprawie – w opcji “ustawienia użytkownika” na zakładce “Filtry” – ostatnia pozycja lewej kolumnie
  • Dodanie ustawień liczby dni “na przód” przy pokazywaniu zaplanowanych czynności użytkownika
  • Dodanie w konfiguracji parametru do minimalnego salda sprawy przy przekazaniu jej do BIG
  • Dodanie mechanizmu rozdzielenia zapisów z historii spraw do wydzielonej bazy danych (optymalizacja pracy na dużych bazach)
  • Poprawa stabilności programu
  • Poprawa literówek

Powiązane

Archiwum

Dane kontaktowe

Targowa 18 / 921, 25-520 Kielce

+48 41 343 00 30 +48 512 181 581 info@antcom.pl

W dni robocze: 9:00 - 16:00

Copyright 2019-2024 AntCom Software ©  All Rights Reserved