Smart Delivery Track

Miło jest nam poinformować, że począwszy od wersji 20.2.0.3 programu Jagatiq dodaliśmy współpracę z systemem Smart Delivery Track.

 

Smart Delivery Track

Czym jest Smart Delivery Track?

SDT to webowy system wspomagający zarządzanie pracą dostawców w lokalach gastronomicznych. Dzięki integracji z programem JagatiqPOS system na bieżąco monitoruje każde zarejestrowane zlecenie w dowozie.

Jak JagatiqPOS współpracuje ze Smart Delivery Track?

JagatiqPOS oprócz wbudowanej własnej obsługi dostawców z kontrolą wyjazdów i rozliczeń, umożliwia przeniesienie obsługi dostaw do systemu Smart Delivery Track (SDT). Wystarczy przypisać w module POS dostawcę do zamówienia, a program automatycznie zsynchronizuje informacje o tym do SDT. Wszystkie informacje zwrotne jak:

  1. rzeczywisty czas dostawy zamówienia
  2. forma płatności zamówienia
  3. utworzenie wyjazdu do zamówienia

tworzone są automatycznie podczas synchronizacji obu systemów.

Co zyskasz na integracji z Smart Delivery Track?

  1. Optymalizację trasy kierowców i czasy dostaw
  2. Możliwość analizy nadmiarowych przystanków kierowców
  3. Dodatkowe narzędzie do szybkiego rozliczania kierowców i możliwość wprowadzenia modelu rozliczania kierowców na podstawie rzeczywistej dziennej kilometrówki
  4. Usprawnienie pracy dostawców dzięki dedykowanej aplikacji mobilnej ze zintegrowaną nawigacją GPS oraz możliwością kontaktu telefonicznego z klientem
  5. Dodatkowe statystyki pozwalające na nagradzanie i motywowanie Twojego zespołu dostawców
  6. Podobnie jak w programie JagatiqPOS – informacje dla Twoich klientów o realnym czasie dostawy

Co zrobić aby uruchomić współpracę ze Smart Delivery Track?

Wszystkich Państwa, którzy są zainteresowani nawiązaniem współpracy z SDT zapraszamy do kontaktu pod poniższym adresem w celu uzgodnienia warunków i kosztów korzystania z tej usługi:

www.smartdeliverytrack.com

Zapraszamy!

Powiązane

Archiwum